• Dąbrowa Górnicza, ul.Kopernika 24
  • kontakt@fundacjastim.pl

Niniejszy dokument stanowi politykę prywatności, która zawiera informacje o administratorze danych, podstawach i celach przetwarzania danych przez administratora oraz uprawnieniniach osoby, od której zbierane są dane osobowe, a także określa zakres wykorzystywanych plików cookies.
Definicje użyte w Polityce prywatności:
– Administrator danych/ Administrator Serwisu – rozumie się przez to: Fundacja Edukacji Zdrowotnej STIM, plac Tadeusza Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, NIP 6443510269 REGON 361149627 KRS 0000551214,
– Kontakt z Administratorem danych możliwy jest pod nr telefonu 780433676 lub pod adresem e-mail: kontakt@fundacjastim.pl lub listownie pod adresem Fundacja Edukacji Zdrowotnej STIM, plac Tadeusza Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, NIP 6443510269 REGON 361149627 KRS 0000551214
– Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod nr telefonu 883 129 697 lub pod  adresem e-mail: szkola@fundacjastim.pl lub listownie pod adresem Fundacja Edukacji
Zdrowotnej STIM, plac Tadeusza Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, NIP 6443510269 REGON 361149627 KRS 0000551214
–  Użytkownika Serwisu – osoba odwiedzająca stronę www.centrummedycznestim.pl

§ 1

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w celu w jakim zostały podane. Administrator danych przetwarza dane osobowe w następujących celach:
–  w celu realizacji świadczeń zdrowotnych, w tym profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia, na podstawie art. 6 ust 1 lit c), art. 9 ust 2 lit h) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
–  prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów, na podstawie art. 9 ust. 2 lit h RODO oraz art. 24 i art. 25 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
– prowadzenia sprzedaży materiałów edukacyjnych, w tym m. in. e-booki i webinary, koła położnicze, modele cięcia cesarskiego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
– obsługi administracyjnej związanej z udzielaniem świadczeń zdrowotnych pacjentom, np. kontakt telefoniczny/SMS-owy/mailowy, w celu potwierdzenia/odwołania terminów wizyt, konsultacji itp., na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
– odpowiedzi na wysłaną przez Użytkownika wiadomość za pomocą formularza kontaktowego
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
– w celach przesyłania Pacjentowi informacji o oferencie handlowej w formie newslettera, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w oparciu o wyrażoną przez Pacjenta zgodę.
– realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (w celu marketing bezpośredniego własnych usług).
– obsługi fanpage w portalu i aplikacji Facebook, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych,
– prowadzenia komunikacji z klientami z pomocą Messengera na portalu i aplikacji Facebook, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, przyjmowania i obsługi zamówień na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
– obsługi konta na portalu i aplikacji YouTube, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych,
– obsługi konta na portalu i aplikacji Instagram, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych,
– publikacji sesji zdjęciowych pacjentek w mediach społecznościowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w oparciu o wyrażoną przez Pacjenta zgodę.
–  obsługi konta na portalu i aplikacji TikTok, w tym do udzielania odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji o ofercie, odpowiadania na komentarze itp. – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych
– prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.

c) w związku z Ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
– dochodzenia lub ustalenia roszczeń albo obrony przed nimi, a podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w związku z ochroną jego praw.
– w celach analitycznych, z wykorzystaniem cookies służących do analizy danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
– realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych.
2. Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkowników w celu marketing bezpośredniego własnych usług. Użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach opisanych w zdaniu poprzednim.
3. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, będą one przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, Użytkownik ma prawo do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
4. Odbiorcami danych osobowych Użytkowników będą podmioty, z usług których korzysta administrator (np. dostawca hostingu, dostawca systemu informatycznego MyDrEDM, biuro rachunkowe), inne podmioty lecznicze, współpracujące z Administratorem danych, jak również podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa (np. organy publiczne).
Dokumentacja medyczna udostępniania jest także osobom wykonującym zawód medyczny współpracujących z Administratorem danych oraz organom władzy publicznej, w tym Rzecznikowi Praw Pacjenta, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich ustawowych zadań.
5. Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w art. 26 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, na zasadach określonych w tym przepisie.
6. O ile przepisy prawa nie stanowią inaczej, Administrator przetwarza podane dane osobowe, przez czas niezbędny do realizacji celów w jakim dane zostały mu przekazane oraz:
– w przypadku, gdy dane osobowych są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przez okres trwania umowy z osobą, której dane dotyczą oraz do czasu przedawnienia roszczeń, zgodnie z terminami wynikającymi z przepisów Kodeksu cywilnego,
– w przypadku, gdy dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przez okres wymagany przepisami ustawy o rachunkowości tj. 5 lat od końca roku, w którym został wystawiony dany dokument księgowy;

–  w przypadku, gdy dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – do czasu realizacji celów przetwarzania lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
– w przypadku, gdy dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych lub do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą,
7. Dane osobowe Użytkownika znajdujące się w jego dokumentacji medycznej będą przechowywyane przez 20 lat (lub przez okres wskazany w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).
8. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do żądania ich usunięcia, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
9. Użytkownik posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jego dane będą przetwarzane niezgodnie z przepisami RODO.
10. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w jakim dane te zostały podane, w szczególności nawiązania kontaktu z Użytkownikiem, odpowiedzi na zapytanie Użytkownika, ustalenia terminu wizyty.
11. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Podanie danych jest również niezbędne do wystawienia rachunku lub faktury.
12. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, brak zgody na komunikację marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego.
13. W przypadku pacjentów skierowanych do Administratora danych w ramach posiadanych przez nich polis ubezpieczeniowych, Administrator danych otrzymuje dane pacjentów od:
– JPMEDICA Sp. z o.o., ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa,
– Świat Zdrowia Operator Medyczny sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Fortecznej 35-37, 87-100 Toruń

14. Administrator danych nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.

§ 2

Informacja o plikach cookies. 

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies oraz danych dobrowolnie przekazanych przez Użytkownika Serwisu za pomocą formularza kontaktowego.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony
internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz daną, zazwyczaj unikalną wartość.
3. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
4. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu oraz administratorzy Podmiotów Partnerskich (bez prawa dostępu do własnych plików cookies Administratora).
5. Administrator Serwisu wykorzystuje następujące pliki cookies:
a) cookies własne – zamieszczane przez Administratora Serwisu w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika, zapamiętania preferencji użytkownika, kontroli i autoryzacji dostępu do danych części serwisu, oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) cookies zewnętrzne – zamieszczanych przez Podmioty Partnerskie w celu:
– zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA],
– nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym Facebook, poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Facebook (dostarczany przez Facebook Inc.).
– nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym Instagram, poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Instagram (dostarczany przez Facebook Inc.),
– nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym Youtube poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Youtube (dostarczany przez Google Inc z siedzibą w USA),
– nawiązania przez użytkownika połączenia z serwisem społecznościowym TikTok, poprzez wykorzystanie plugin do serwisu społecznościowego Tiktok (dostarczany przez ByteDance z siedzibą w Chinach).
– skrypt konwersji Google AdWords (dostarczanych przez firmę Google Inc.) – w celu zarządzania reklamami w przeglądarce Google i prowadzenia działań remarketingowych.
6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.

7. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia lub wyłączenie stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na poszczególnych podstronach Serwisu lub całkowicie uniemożliwić korzystanie z Serwisu.
9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki/aplikacji internetowej Użytkownika.

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy